|
Kolejność wylosowana przez klasy:
1 - 3a LO
2 - 2a LO
3 - 7b SP
4 - 3b LO
5 - 1a LO
6 - 8b SP
Turniej klas - plan dnia
7.00 - Bibliofile meblują aulę, chłopcy montują sprzęt (mikrofony)
7.50 - sprawdzanie obecności w klasach oraz modlitwa
8.00 - pierwsza konkurencja: POKAZ MODY + pytania
Prezentujący stroje wchodzą na scenę od tyłu. Schodząc ze sceny po schodkach w stronę publiczności demonstrują stroje, mówią za kogo są przebrani (mogą też 2 słowa o prezentowanej postaci). Losują dwa pytania i na jedno - wybrane przez siebie udzielają odpowiedzi (jest po kilka jajeczek z punktami gratis)
Stroje
będzie oceniać Jury, analogicznie jak przy scenkach. Jury
będzie oceniać każdą osobę oddzielnie.
Suma punktów uzyskana przez przebrane Osoby zostanie dopisana do
punktacji ogólnej a trzy najciekawiej według Jury Osoby
spośród wszystkich uczestników tej konkurencji, ze wszystkich
klas otrzymają drobne upominki.
około 9.00 - 15 minut przerwy (toaleta, zdjęcia przebranych osób na schodach wiodących do klasztoru)
około 9.20: Humorystyczne SCENKI przedstawiane przez poszczególne klasy w wylosowanej kolejności
Scenki będzie oceniać Jury (przedstawiciele Rady Pedagogicznej, Samorządu Uczniowskiego SP i LO, Rady Rodziców oraz Bibliofile - eksperci)
Komisja konkursowa oceniając scenki będzie zwracała uwagę na ogólne wrażenie, stroje i zaangażowanie. Pomysł, humor i słyszalność.
około 11.00 - 15 minut przerwy (toaleta, obrady jury, wypisywanie dyplomów)
około
11.20:
- drobne upominki dla Bibliofilów
- ogłoszenie wyników turnieju klas
- wręczenie nagród i dyplomów - zdjęcia laureatów -
przewodniczący trzech najlepszych klas oraz 3 osoby
prezentujące najładniejsze stroje - zdjęcia z dyplomami i
nagrodami.
Koniec turnieju około 11.40. Potem przerwa i prawdopodobnie FILM
Bibliofile sprzątają aulę, zanoszą akcesoria do biblioteki
Proponujemy dwie konkurencje:
1.
Humorystyczna SCENKA przygotowana przez klasę na temat
Czas trwania scenki - do 10 minut
(W pierwszych dniach maja w celach organizacyjnych będziemy
prosili o podanie czasu, który klasa chce wykorzystać do
przedstawienia swojej scenki). Scenki będzie oceniać Jury (przedstawiciele
Samorządu Uczniowskiego SP i LO, Rady Rodziców oraz dwaj
Bibliofile - eksperci). Za scenkę można uzyskać do 30 punktów
od jurora. Jury będzie oceniać: ogólne wrażenie, stroje,
zaangażowanie, pomysł, humor oraz słyszalność. (Jeżeli jest
potrzebny podkład muzyczny - uczniowie odpowiedzialni za sprzęt,
to:)
3.
Pokaz MODY:
Dwóch przedstawicieli klasy przebiera się za postaci
wybranej z książki
Przebrane osoby zaprezentują swoje stroje i opowiedzą
o postaciach. Na początku maja przewodniczący klasy zgłasza
nazwiska osób, które będą reprezentować klasę w tej
konkurencji.
Stroje będzie oceniać Jury, analogicznie jak przy scenkach.
Komisja konkursowa będzie oceniać każdą osobę oddzielnie.
Każda z osób może uzyskać do 30 punktów za strój.
Łącznie klasa za stroje może uzyskać do 20 punktów od
jurora.
Suma punktów uzyskana przez przebrane Osoby zostanie dopisana do punktacji ogólnej a trzy najciekawiej według Jury Osoby spośród wszystkich uczestników tej konkurencji, ze wszystkich klas otrzymają drobne upominki i dyplomy. (Dla każdego uczestnika tej konkurencji drobna słodycz)
Drużyna danej klasy wylosuje dwa pytania związane z książką. Spośród tych pytań wybiera jedno, na które chce odpowiedzieć. Za prawidłową odpowiedź klasa może otrzymać do 10 punktów. (Pytania mają różny poziom trudności. Wśród losów są dwa bonusy - punkty gratis). W razie wątpliwości - decyzję podejmują eksperci
Podział zadań Bibliofilów:
konferansjerka: Dominik D. i Nadia Z.
eksperci i liczący punkty: Artur S. i Adam S.
fotoreporterka: Ala M. i Kacper K. i Agata i Szymon F.
pytania - losowanie i czytanie: Tymek R., Beatka S. Barbara S
estetyka sceny: Martynka H., Kaja K. i Sara L.
szefowie od mebli: Staszek B., Jan K. Karol K.
podawanie i liczenie nagród oraz wypisanie dyplomów: Martynka M. oraz Emilia S.
sprzęt: Jakub S. i Oliwier Ć.